14 Ağustos 2009 Cuma


Bahçeden bir görüntü..

7 yorum:

  1. bahçe güzel. bekçisi güzel.
    ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Nalan hn.teşekkür ederim.Tohumlarıda hazırlayıp size ulaştırmaya çalışacağım.

    YanıtlaSil
  3. murat bey selamlar
    biz de kocaeli/kartepe de oturuyoruz ve domates delisiyiz :) sizden birsey rica etmek istiyorum..acaba bana tohum ulastirabilir misiniz? bir de fide isleminden baslayarak kisaca yazarmisiniz sureci? ilk defa bu tur bi ise girisiyorum..zamanlama, hangi ay ne yapilir? nasil bakilir? vs konusunda hic fikrim yok.yardimci olursaniz sevirim..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba burcu hn.öncelikle gecikme için özür dilerim.Elimde bir miktar tohum var elbette verebilirim nasıl ulaştıracağım konusunda yardımcı olursanız.Bahsettiğiniz konular ile ilgili yukarıda ki pda logosundan ulaşacağınız sitede çok detaylı bilgiler var,Benimde zaten bu sene ilk denememdi,bende bu siteden faydalandım.Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  5. Murat Bey Merhabalar,
    Biz İzmit merkezde oturuyoruz. Pembe domates Ağı'nı buldum ve büyük bir merakla okudum. Eğer elinizde paylaşabileceğiniz tohumlarınız varsa bize de gönderebilir misiniz? İstanbul'dan geldiğim için İzmit'i pek bilmiyorum, ama eğer müsait olursanız tohumları direkt sizden de alabiliriz. Ben de bu yıl pembe yetiştirmeyi çok istiyorum.
    Saygılarımla,
    Seda Temelli Gün

    YanıtlaSil
  6. Adres bildirirseniz bir miktar gönderebilirim.

    YanıtlaSil
  7. bu yıl neler yaptınız peki?
    bahçede meyve ağacınız var mı merak ettim ayrıca.

    YanıtlaSil